


Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Aviváže na pranie - Kuschelweich
Pri praní nie je nutné používať aviváž, no vďaka svojim vlastnostiam sa používa veľmi často. Aviváž vám umožní zbaviť sa zápachu pracieho prostriedku používaného pri praní, namiesto toho zanecháva sviežu a príjemnú vôňu samotného produktu. Navyše dokonale zmäkčujú materiál, vďaka čomu je látka príjemnejšia na dotyk, čo je dôležité najmä v prípade spodnej bielizne a iných odevov priliehajúcich k telu. To však nie je koniec. Aviváže znižujú účinok statickej elektriny v tkaninách a tiež umožňujú skrátiť dobu schnutia materiálu a uľahčiť následné žehlenie oblečenia.
Aby pracia aviváž skutočne plnila svoju funkciu, je potrebné ju správne používať. Je to okrem iného o jeho dávkovaní. Zvyčajne úlohu dávkovača zohráva uzáver aviváže , ale stojí za to prečítať si pokyny na obale. Dôležité je to najmä v prípade koncentrátov, kde sa ich dávkovanie môže mierne líšiť. Práčky majú zvyčajne špeciálnu prepážku, kde by sa mal umiestniť leštidlo. Treba pamätať na rešpektovanie minimálnych a maximálnych hodnôt, v prípade automatických práčok sa tekutina do bielizne doplní v správnom čase.
Ako si vybrať aviváž?
V ponuke je veľa druhov aviváži od rôznych výrobcov. Jedným z kľúčových faktorov výberu je samozrejme vôňa tekutiny. Každý produkt je riadne popísaný. Tiež stojí za to venovať pozornosť zloženiu. Ľudia trpiaci alergiami by si mali zvoliť organickú ústnu vodu bez umelých prísad. Použitie iba prírodných ingrediencií dáva vysokú záruku, že nedochádza k alergickým reakciám. Tieto druhy aviváže sú však o niečo drahšie ako tradičné.
V sortimente sú navyše kompletné balenia aviváže. Ide o vynikajúce riešenie, ktoré vám umožní nielen ušetriť peniaze pri ich kúpe, ale aj skontrolovať niekoľko vôní súčasne. Treba dodať, že ceny produktov zakúpených cez internet sú väčšinou nižšie ako tie, ktoré možno nájsť na pultoch obchodov. Ak hľadáte účinnú aviváž, pozrite si aktuálnu ponuku dostupných článkov. Odporúča sa tiež vyberať aviváže od renomovaných výrobcov.